Reklamácie

    Prečo použiť online reklamačný systém?

    • Stačí poznať naše objednávacie číslo reklamovaného tovaru.
    • Systém automaticky nájde Vaše faktúry obsahujúce tento tovar.
    • Môžete on-line sledovať stav Vašej reklamácie.
    • Na zmenu stavu Vašej reklamácie budete upozornení e-mailom.
    • Celkové urýchlenie priebehu vybavenia reklamácie.

    Prihláste sa pre zadanie reklamácie, potom si v menu zvoľte položku Reklamácie.

    Ďalšie informácie môžete získať na tel. č. 055 / 786 04 20 alebo na reklamacie@sos.sk


    Výber z našich reklamačných podmienok

    Nahlásiť chybu

    Niečo by ste zmenili? Natrafili ste na chybu? Alebo máte zaujímavú pripomienku? Podeľte sa s nami, hodnotné pripomienky určite odmeníme. Stačí ak vlastnými slovami popíšete chybu, či pripomienku a uvediete kontakt na seba. Ďakujeme.

    Kontaktné údaje

    Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
    OK Viac info