Reklamácie

Prečo použiť online reklamačný systém?

  • Stačí poznať naše objednávacie číslo reklamovaného tovaru.
  • Systém automaticky nájde Vaše faktúry obsahujúce tento tovar.
  • Môžete on-line sledovať stav Vašej reklamácie.
  • Na zmenu stavu Vašej reklamácie budete upozornení e-mailom.
  • Celkové urýchlenie priebehu vybavenia reklamácie.

Prihláste sa pre zadanie reklamácie, potom si v menu zvoľte položku Reklamácie.

Ďalšie informácie môžete získať na tel. č. 055 / 786 04 20 alebo na reklamacie@sos.sk


Výber z našich reklamačných podmienok

webdesign © bart.sk

Nahlásiť chybu

Niečo by ste zmenili? Natrafili ste na chybu? Alebo máte zaujímavú pripomienku? Podeľte sa s nami, hodnotné pripomienky určite odmeníme. Stačí ak vlastnými slovami popíšete chybu, či pripomienku a uvediete kontakt na seba. Ďakujeme.

Kontaktné údaje