27 rokov na trhu
Zastúpenie v 7 krajinách
Zákazníci z vyše 100 krajín
Podpora od vývoja až po výrobu

Reklamácie

Ako zadať reklamáciu

Reklamáciu môžete zadať dvomi spôsobmi:
  1. ONLINE - rýchlejší spôsob, všetky údaje vyplníte online na našom webe
  2. POMOCOU TLAČIVA - stiahnete si náš formulár, ktorý si vytlačíte a vyplníte

1. Pomocou online reklamačného systému

Výhody online systému
  • Stačí zadať názov, značku, prípadne číslo tovaru a systém automaticky vyhľadá faktúry, v ktorých sa kľúčové slovo alebo číslo nachádza.
  • Nemusíte prehľadávať svoje staré faktúry
Po prihlásení sa do e-shopu, v sekcii Môj účet -> Reklamácie -> Zadať reklamáciu vyplníte potrebné údaje. Obratom obdržíte notifikačný e-mail s prideleným RMA číslom a adresou, kam reklamovaný tovar zaslať (alebo odniesť osobne).

2. Vytlačením a vyplnením reklamačného protokolu

Vytlačte si tento Reklamačný formulár. Vyplňte požadované údaje, priložte kópiu faktúry a reklamovaný tovar. Reklamáciu odošlite k nám, prípadne doručte osobne. Viac informácií nájdete nižšie.

Ako doručiť reklamovaný tovar do SOS electronic?

A. Poštou alebo prepravnou spoločnosťou

Tovar je potrebné pripraviť a bezpečne zabaliť aby počas prepravy nedošlo k jeho poškodeniu.
  • V prípade reklamácie zadanej online viditeľne označte balík prideleným RMA číslom (je súčasťou emailu, ktorý ste obdržali pri zadaní reklamácie).
  • V prípade, že ste vyplnili vytlačený reklamačný formulár, priložte ho k tovaru spolu s kópiou nákupného dokladu (faktúry).
Tovar doručte na poštu alebo odovzdajte prepravnej spoločnosti a zašlite na našu adresu:

SOS electronic (RMA)
Pri prachárni 16
040 11 Košice.

B. Doniesť osobne do sídla spoločnosti SOS electronic v Košiciach

Reklamovaný tovar spolu s kópiou faktúry môžete osobne doručiť do spoločnosti SOS electronic, v Košiciach na ulici Pri prachárni 16. Zberné miesto sa nachádza na prízemí spoločnosti, v priestoroch Výdaja tovaru. Na stránke Kontakty nájdete otváracie hodiny aj mapu, ako sa k nán dostať.

Pre urýchlenie vybavenia reklamácie odporúčame zadať reklamáciu online.

Ako budem informovaný o priebehu riešenia reklamácie?

Na každú zmenu stavu Vašej reklamácie budete upozornení e-mailom. Okrem toho, po prihlásení do eshopu máte možnosť vidieť aktuálnych stav Vašej reklamácie, ako aj históriu svojich už ukončených reklamácií.

Ďalšie informácie môžete získať na tel. č. 055 / 786 04 47 alebo na reklamacie@sos.sk

Nahlásiť chybu

Niečo by ste zmenili? Natrafili ste na chybu? Alebo máte zaujímavú pripomienku? Podeľte sa s nami, hodnotné pripomienky určite odmeníme. Stačí ak vlastnými slovami popíšete chybu, či pripomienku a uvediete kontakt na seba. Ďakujeme.

Kontaktné údaje
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
OK Viac info