29 rokov na trhu
Zastúpenie v 6 krajinách
Zákazníci z vyše 100 krajín
Podpora od vývoja až po výrobu
SOS electronic

Teraz spracujeme vaše on-line objednávky ešte rýchlejšie

Prinášame Vám dôvod navyše, prečo používať náš OnlineShop. Je to nová funkcia automatizovaného spracovania objednávok, ktorá eliminuje čas potrebný pre manuálne spracovanie referentom.

Toto je archívny článok z 31.05.2012. Niektoré informácie v ňom už nemusia byť aktuálne a v zhode so súčasným stavom. V prípade pochybností Vám radi poskytneme aktuálne informácie.

Okrem kvalitných elektronických súčiastok Vám v zmysle "SOS = Supplier Of Solutions" chceme prinášať aj stále kvalitnejšie súvisiace služby. Preto sme v týchto dňoch v našom OnlineShope spustili novú funkciu automatizovaného spracovania objednávky. Opäť tak pre Vás získavame čas potrebný na celé spracovanie objednávky a dodanie tovaru.

Čo konkrétne to pre Vás znamená?

Ak charakter objednávky spĺňa podmienky pre automatizované spracovanie (napr. uvedený tovar je v požadovanom množstve na sklade), v poslednom kroku objednávania v OnlineShope Vás systém vyzve na vybratie formy spracovania:
1. Automatizovane
Objednávka bude automaticky spracovaná systémom. V praxi to znamená:
  • objednávka prechádza systémom okamžite na expedíciu, bez akéhokoľvek manuálneho zásahu a bude spracovaná v rozsahu 1:1 k tomu, ako bola Vami potvrdená v OnlineShope,
  • vzhľadom na to, že ide o automatizovaný spôsob spracovania, nie je možné robiť žiadne dodatočné zmeny (ako napr. meniť objemy a typy tovaru, spájať viac objednávok do jednej dodávky, meniť spôsob dopravy a formu platby, a pod.),
  • na objednávku systém automaticky uplatní podmienky dopravy a špedičného v zmysle obchodných podmienok.
2. Referentom
Objednávka bude spracovaná manuálne príslušným referentom. V praxi to znamená:
  • objednávka je zaradená do poradia a čaká na manuálne spracovanie referentom,
  • v prípade potreby je po konzultácii s prideleným referentom možné spájať do jednej dodávky viac objednávok, prípadne vykonať iné dodatočné zmeny v objednávke.
Teraz spracujeme vaše on-line objednávky ešte rýchlejšie

Kedy je vhodné automatizované spracovanie:

  • chcem mať tovar okamžite pripravovaný na expedíciu,
  • som si istý, že som objednávku zadal správne a nebudem chcieť jej dodatočnú zmenu.
  • nevadí mi, že moja objednávka bude chvíľu stáť vo fronte a čakať na spracovanie,
  • môžem robiť chyby v objednávke a preto si chcem ponechať priestor na dodatočné zmeny v objednávke.
  • objednávka prechádza systémom okamžite na expedíciu, bez akéhokoľvek manuálneho zásahu a bude spracovaná v rozsahu 1:1 k tomu, ako bola Vami potvrdená v OnlineShope,
  • vzhľadom na to, že ide o automatizovaný spôsob spracovania, nie je možné robiť žiadne dodatočné zmeny (ako napr. meniť objemy a typy tovaru, spájať viac objednávok do jednej dodávky, meniť spôsob dopravy a formu platby, a pod.),

Nezmeškajte takéto články!

Páčia sa Vám naše články? Nezmeškajte už ani jeden z nich!
Nemusíte sa o nič starať, my zabezpečíme doručenie až k Vám.

Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie.
OK Viac info